Bezorgafspraak

Zodra jouw bestelling compleet ontvangen is in ons centraal magazijn en dus beschikbaar is voor levering dan nemen wij contact met je op om samen een bezorgafspraak te maken. Zodra de bezorgafspraak is gemaakt volgt onze bevestiging per email waarin de leverdatum aan je wordt bevestigd.

Mocht om wat voor reden dan ook de verwachte levertijd zoals die van te voren is gecommuniceerd via onze website of in de winkel, wijzigen, dan nemen wij tijdig contact met je op om je hierover te informeren.



Bezorgdatum

Komt de afgesproken bezorgdatum je niet uit dan kun je telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe leverafspraak te maken. Dit kan tot maximaal 5 werkdagen voor levering.



Tijdstip van bezorgen

Wil je weten wat het tijdstip (bij benadering) van levering is? Dan kun je de werkdag voor levering vanaf 13.00 uur bellen met de Swiss Sense winkel waar je je bestelling hebt geplaatst. Je wordt tevens de dag voor levering ook per mail op de hoogte gehouden van het verwachten aflevertijdstip.



Levering

Onze bezorgservice begint ’s morgensvroeg vanaf 07.00 uur met het leveren van onze producten. Nadat wij een afspraak met je hebben gemaakt, gaan we ervan uit je thuis te treffen om de goederen in ontvangst te kunnen nemen. Is dit niet het geval, dan ontvang je een kaartje in je brievenbus dat de levering niet heeft kunnen plaatsvinden en dien je contact met ons op te nemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen.



Bezorgkosten

In Nederland, België en Duitsland wordt jouw bestelling gratis door onze bezorgservice geleverd. Voor de Waddeneilanden hanteren we extra kosten. Voor bestellingen onder de € 35,- die met de pakketdienst worden geleverd is dat € 4,95

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over de levering?
Dan kun je op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen:
Telefoon: 0413 - 820 820
Buiten Nederland: +31 (0)413 820 820
E-mail: klantenservice@swisssense.nl



Voorbereiding

Voordat onze monteurs bij jou thuis je bestelling leveren, zoals bijvoorbeeld een boxspring, willen we je vragen om voor een aantal belangrijke punten zorg te dragen, zoals:

  • Zorg ervoor dat de doorgang in je woning vrij is van obstakels, dit om schade te voorkomen.
  • De kamer waar het product wordt geplaatst dient voldoende ruimte te bieden zodat onze monteurs met gemak het product kunnen plaatsen.
  • Je oude bed of matras dien je zelf af te voeren. Dit zal niet door onze monteurs verzorgd worden.
  • Bij plaatsing van een elektrisch verstelbaar bed (met bedlampjes) dienen voldoende stopcontacten in de omgeving beschikbaar te zijn.
  • Woon je op een etagewoning dan maken wij graag gebruik van een lift, tot de 4e etage kunnen wij leveren zonder lift, indien hoger moet er naar een oplossing worden gekeken.

Verpakking

Onze producten zijn zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Onze monteurs pakken alles zorgvuldig uit en nemen het verpakkingsmateriaal mee retour.



Ontvangst en controle

Na ontvangst bekijk je samen met onze monteur de producten en vragen we je te tekenen voor akkoord en schadevrij ontvangst.

Uiteraard bezorgen wij onze goederen met de grootst mogelijke zorg. Mocht er bij levering onverhoopt schade onstaan bij het leveren en plaatsen van de producten, onze excuses hiervoor. Meld dit dan direct aan onze monteurs zodat zij dit kunnen vermelden op de afleverbon. Tot uiterlijk 48 uur na aflevering kun je nog mogelijke schade, mits goed gedocumenteerd inclusief foto´s, melden aan onze klantenservice via het online serviceformulier. Swiss Sense is in dit geval gerechtigd een onafhankelijk expert advies te vragen en dit advies als bindend te beschouwen.

Indien bij aflevering niet voldaan wordt aan de aflevereisen die Swiss Sense stelt, is Swiss Sense gerechtigd extra kosten in rekening te brengen op basis van de extra tijd/werkzaamheden die hiermee gemoeid zijn geweest.



Betaling

Onze bezorgservice mag uitsluitend goederen afleveren die geheel zijn betaald of bij aflevering worden voldaan. De bezorgservice is verplicht de af te leveren producten mee te nemen bij het niet voldoen van het totaalbedrag. Wij verkiezen dat het resterend openstaande bedrag voldaan wordt per pin om de veiligheid van onze bezorgers te garanderen.

LblTaxExcludeText