Klacht melden / service aanvraag

Mocht je onverhoopt toch een klacht of serviceaanvraag hebben over een door ons geleverd product? Wij vinden dit heel vervelend en willen dit graag oplossen! Kwaliteit en service staat bij ons voorop en wij zullen er dan ook alles aan doen om voor jouw klacht een oplossing te vinden zodat wij dit naar tevredenheid kunnen afhandelen.


Hoe gaan wij met jouw klacht- of serviceaanvraag om?

1. Wij zorgen ervoor dat we uw klacht- of serviceaanvraag direct na ontvangst in behandeling nemen en wij informeren u over het verdere verloop hiervan.
2. Wij onderzoeken met ons serviceteam wat de eventuele oorzaak kan zijn van je melding.
3.Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
4. Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
5. Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Met het serviceformulier kun je online of schriftelijk een klacht of serviceaanvraag melden. Het is belangrijk dat je dit formulier zo compleet mogelijk invult, zodat wij een passende actie kunnen ondernemen.



Telefonisch

Wil je telefonisch je klacht of serviceaanvraag melden dan kan dit op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur:
Telefoon: 0413 - 820 820.
Buiten Nederland: +31 (0)413 820 820



Online

Vul onderstaand serviceformulier zo compleet mogelijk in en door op de knop 'Verstuur' te klikken wordt het formulier automatisch verzonden naar klantenservice@swisssense.nl. Je ontvangt een kopie van het formulier op het ingevulde e-mailadres.


Heb je tussentijds vragen?

Dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@swisssense.nl en wij zullen spoedig contact met je opnemen. Vergeet niet om je naam, adres, telefoon- en ordernummer te vermelden.

Titel: *

Voornaam: *
Achternaam: *
Bedrijfsnaam:
Adres: *
Postcode: *
Plaatsnaam: *
E-mail: *
Mobiele nummer:
Productgroep:
Upload:
Opmerking:
 

LblTaxExcludeText