Wijze van retour sturen

Indien je een artikel retour wilt sturen, dienen wij de producten in goede orde retour te krijgen. Indien je een artikel of bestelling retour wilt sturen, kun je wel het beste onze Customer Care hierover van tevoren inlichten zodat jouw retouropdracht sneller kan worden verwerkt. Je kunt hiervoor bellen met onze Customer Care: +31 (0) 800 8077 / +31 (0) 413 820820 of stuur een email naar: contact@swisssense.com.



Dit betekent dat de producten:

  • uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
  • in originele staat zijn
  • het product en/of de producten schoon zijn
  • retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 14 dagen na levering in behandeling genomen worden
  • producten zoals hoofdkussens en dekbedden dienen wegens hygiënische redenen onbeslapen te zijn.
  • een kopie van de factuur meesturen


Vraag bij retour sturen de voorwaarden na bij jouw transporteur. Schade die wordt veroorzaakt door transport is voor eigen risico. De transportkosten voor het retour sturen komen voor rekening van de klant.

Indien je het/de artikel(en) op de juiste wijze aan Swiss Sense retour stuurt, zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op de rekening terugstorten.



Adres voor retourzendingen

Swiss Sense B.V.
Postbus 282
5400 AG Uden
Nederland

Als je SwissSense.nl gebruikt ga je akkoord met ons cookiebeleid. - Lees meer - Verberg dit bericht