Wijzigen en annuleren


Wijzigen van een bestelling

Mocht je onverhoopt nog iets willen wijzigen aan je bestelling, dan willen wij je er graag op wijzen dat dit enkel mogelijk is binnen twee dagen na aankoop. Na deze dagen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

 

Een wijziging van de bestelling van een boxspring, bedbodem, matras of topper (en het eventueel erbij bestelde hoofdbord, voetenbord en/of nachtkastjes) moet uiterlijk binnen twee dagen na aankoop schriftelijk of per e-mail doorgegeven worden. Het wijzigen van een order van drie tot zeven dagen na het plaatsen van een bestelling is mogelijk tegen betaling van de kosten. Hiervoor wordt een bedrag van €200,- in rekening gebracht, ongeachte de hoogte van je orderbedrag. Voor een wijziging die je na zeven dagen doorgeeft, brengen wij de annuleringskosten volgens de CBW-voorwaarden in rekening. Deze bedragen 30% van het orderbedrag. Wanneer je reeds bent geïnformeerd dat de (deel)levering plaats kan vinden, bedragen de annuleringskosten 50% van het orderbedrag.

 

Voor het wijzigen van een bestelling van bedtextiel brengen wij geen kosten in rekening.


Annuleren van een bestelling 

Wens je een bestelling van een boxspring, bedbodem, matras of topper te annuleren, dan brengen wij de annuleringskosten volgens het CBW in rekening. Deze bedragen 30% van het orderbedrag. Wanneer je reeds bent geïnformeerd dat de (deel)levering plaats kan vinden bedragen de annuleringskosten 50% van het orderbedrag.

 

Annuleren van een bestelling van bedtextiel kan tot maximaal 14 dagen na levering, mits aan de voorwaarden wordt voldaan. Na deze periode kunnen wij ook de artikelen helaas niet meer retour nemen.

 

De kosten voor het retoursturen van de artikelen is voor je eigen rekening.

 

Bij aankoop van een product in de winkel vragen wij je vriendelijk om met je aankoopbewijs terug te gaan naar de winkel waar je je aankoop hebt gedaan. Het product kan in de winkel omgeruild worden voor een nieuw product. Wil je het product volledig retourneren dan lever je het product in bij de winkel waar je je aankoop hebt gedaan. Het product wordt dan opgestuurd naar ons distributiecentrum. Na ontvangst van je retourzending wordt deze intern verwerkt. Bij goedkeuring wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening.

 

Bij je online bestelling krijg je een retourbon meegeleverd. Deze vul je volledig in en stuur je met je retourzending mee terug. Zorg er voor dat je een kopie van de originele factuur bij de retourzending meestuurt zodat wij voor een snelle afwikkeling kunnen zorgdragen. Na ontvangst van je retourzending wordt deze intern verwerkt. Bij goedkeuring wordt het door jou betaalde bedrag (aankoopbedrag + eventueel berekende bezorgkosten) binnen 14 dagen terug gestort op je rekening of je ontvangt een nieuw product. Wij gebruiken als betaalmiddel bij de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als gebruikt is bij de aankoop, tenzij ook akkoord wordt gegaan met een andere betaalmethode.

 

Indien je een artikel wil retoursturen, dienen wij de producten in goede orde retour te krijgen.


Dit betekent dat de producten:

  • uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
  • in originele staat zijn
  • het product en/of de producten schoon zijn
  • retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 14 dagen na levering in behandeling genomen worden
  • producten zoals hoofdkussens en dekbedden dienen wegens hygiënische redenen onbeslapen te zijn.
  • een kopie van de factuur meesturen

Vraag bij retoursturen de voorwaarden na bij jouw transporteur. Schade die wordt veroorzaakt door transport is voor eigen risico. De transportkosten voor het retour sturen komen voor rekening van de klant.

 

Adres voor retourzendingen

Swiss Sense B.V.
Postbus 282 
5400 AG Uden 
Nederland