Wij blijven alle bestellingen bezorgen. Lees meer over de actuele informatie >
Maatregelen coronavirus
Swiss Sense houdt de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten hebben onze hoogste prioriteit. We volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Als gevolg hiervan nemen wij een aantal maatregelen, waarover we je graag informeren.
Winkels
Zijn de winkels van Swiss Sense geopend?
Welke maatregelen nemen jullie in de winkels?
Bezorging
Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog bezorgd?
Loopt de bezorging van mijn bestelling vertraging op?
Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?
Nemen jullie mijn oude matras nog steeds retour?
Service of reparatie
Gaat de service-afspraak voor mijn bed en/of matras nog door?
Webshop
Kan ik nog steeds online een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik online persoonlijk advies ontvangen?
Klantenservice
Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Contact opnemen
Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?
Stuur een e-mail Wij streven ernaar u binnen 3 werkdagen van een reactie te voorzien, met uiteraard een passende oplossing. |
|
Stel je vraag via Facebook Messenger Reactie binnen 24 uur |
|
Bel 0800-39804 Stuur wegens beperkte bereikbaarheid bij voorkeur een e-mail Ma-Vr: 08:30 - 20:00 uur Za. 9:00 - 17:00 uur |