Maatregelen tegen het coronavirus | Swiss Sense
Winkels
Zijn de winkels van Swiss Sense geopend?
Zijn de winkels van Swiss Sense geopend?
Welke maatregelen nemen jullie in de winkels?
Welke maatregelen nemen jullie in de winkels?
Bezorging
Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog bezorgd?
Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog bezorgd?
Loopt de bezorging van mijn bestelling vertraging op?
Loopt de bezorging van mijn bestelling vertraging op?
Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?
Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?
De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers staan voorop. Daarom nemen we bij de bezorging van bestellingen een aantal extra maatregelen waarvoor we jouw medewerking vragen:
- Wij volgen de richtlijnen en adviezen vanuit het RIVM en de overheid. Dat betekent dat onze bezorgers bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuisblijven.
- Heb jij (of je huisgenoten) zelf gezondheidsklachten zoals hoesten, verkoudheid en/of koorts of zit je in quarantaine op het moment van je bezorgafspraak? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via een van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. We zullen dan een nieuwe bezorgafspraak met je inplannen.
- Zorg er allereerst voor dat jouw slaapkamer voor de bezorgafspraak leeg en schoon is en dat de doorgang naar je slaapkamer helemaal vrij is. Denk hierbij aan de doorgang buiten, de gang of hal, het trappengat en de overloop en zet waar mogelijk alle deuren open.
- Onze bezorgers bellen je ongeveer een half uur voor de bezorgafspraak. Zijn er bijzonderheden waarmee zij rekening dienen te houden of heb je gezondheidsklachten? Geef dit dan direct aan hen door.
- Onze bezorgers leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat zij geen handen schudden. We vragen je om op minimaal 1,5 meter afstand van onze bezorgers te blijven en tijdens de montage, indien mogelijk, in een andere ruimte te wachten.
- Zodra onze bezorgers klaar zijn, vragen zij je om een handtekening te zetten. We verzoeken je om hiervoor een eigen pen te gebruiken.
- We vragen je dringend om vooraf te betalen of te betalen met PIN, wanneer mogelijk. Mocht dat niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling.
- Onze bezorgers nemen extra hygiënemaatregelen in acht. Zo hebben zij wegwerphandschoenen en desinfecterende reinigingsmiddelen mee.
- Vanwege de extra hygiënemaatregelen zijn we helaas genoodzaakt om vanaf heden geen gebruikte producten meer retour te nemen, waaronder (oude) matrassen of kussens. We begrijpen dat dit vervelend is, maar vragen je om zelf zorg te dragen voor de afvoer van je oude matras. Bekijk de website van jouw gemeente, de milieustraat of het afvalbrengstation bij jou in de buurt voor de inlevermogelijkheden.
Nemen jullie mijn oude matras nog steeds retour?
Nemen jullie mijn oude matras nog steeds retour?
Gaat de service-afspraak voor mijn bed en/of matras nog door?
Gaat de service-afspraak voor mijn bed en/of matras nog door?
Webshop
Kan ik nog steeds online een bestelling plaatsen?
Kan ik nog steeds online een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik online persoonlijk advies ontvangen?
Hoe kan ik online persoonlijk advies ontvangen?
Klantenservice
Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?