Cyber Deals - alleen dit weekend

30% korting op boxsprings en 15% korting op bedframes

Dag

Uur

Min

Sec

Betaling

Alles over de betaling

Alles over de betaling

Ben jij benieuwd met welke mogelijkheden je bij ons kunt betalen? Of wil je weten waar je een kortingscode of cadeaubon kunt invullen? Wij helpen je op deze pagina graag verder.

Meestgestelde vragen

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden online?

Op SwissSense.nl kun je veilig en gemakkelijk betalen. Vandaar dat we gebruik maken van een "secure server" waar je betalingsgegevens gecodeerd worden verstuurd. Dit betekent dat de betalingsgegevens die je doorgeeft om de betaling te verrichten, volledig afgeschermd worden en niet door anderen gelezen of achterhaald kunnen worden.

iDEAL:
Bij SwissSense.nl kun je gemakkelijk via iDEAL betalen. iDEAL is een betaalmethode waarmee je je online aankopen snel en veilig kunt afrekenen via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. SwissSense.nl ontvangt van jouw bank bericht dat de bestelling is betaald. Met iDEAL kun je betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
PayPal:
PayPal is 's werelds veiligste betaalmiddel, eenvoudig betalen via SwissSense.nl met je PayPal account. Wanneer je een artikel online hebt gekocht en het niet overeenkomt met de omschrijving op de website van de aanbieder, dan vergoedt PayPal aankoopbescherming het volledige bedrag (inclusief verzendkosten). PayPal aankoopbescherming dekt al jouw online aankopen wanneer je gebruik maakt van PayPal.
Creditcard:
Betaal gemakkelijk en veilig online met je Mastercard Creditcard of met uw Visa Creditcard in onze beveiligde betaalomgeving. Het is niet mogelijk om bij levering met je Creditcard te betalen.   Swiss Sense cadeaukaart (Slaaptegoed):
Slaaptegoed is inwisselbaar bij alle Swiss Sense winkels en online in de webshop. Wil je jouw Slaaptegoed gebruiken in onze webshop? Vul dan de code in bij het afrekenen van jouw bestelling. Deze code kun je invoeren bij 'Slaaptegoed toevoegen' bij stap 2. Let op dat je de code niet invult bij 'Kortingscode toevoegen'.
Betalen via betaallink:
Je ontvangt de betaallink automatisch in de mail met de afspraakbevestiging van de leverafspraak. Wanneer de betaallink verstuurd kan worden is afhankelijk van een aantal factoren: De order dient bij ons in het magazijn aanwezig te zijn. Er dienen minimaal 6 werkdagen tussen het maken van een leverafspraak en de levering te zitten. Wanneer er minder dagen tussen de afspraak en de levering zitten is er niet genoeg tijd om de betaling te verwerken voor levering. Het bankrekeningnummer dat via de link wordt weergegeven wijkt af van het ''normale'' nummer dat in de ordermap wordt gecommuniceerd. Het nummer in de link is het banknummer van Swiss Sense bij de betaalprovider Adyen.
Tot wanneer is de betaallink geldig en hoe ziet deze eruit?
De betaallink is geldig tot 5 werkdagen voor levering. Nederlandse klanten kunnen via iDeal betalen. Het is niet mogelijk om via deze betaallink te betalen met Mastercard, Visa en Paypal.
Een aankoop via de webshop gaat niet via een betaallink. Je betaalt dan direct vanuit de webshop, dat is wel mogelijk met Paypal, of je betaald bij levering.

Kan ik betalen bij de bezorging?

Onze bezorgservice mag uitsluitend goederen afleveren die geheel zijn betaald of bij aflevering worden betaald. De bezorgservice is verplicht de af te leveren producten mee te nemen bij het niet voldoen van het totaalbedrag bij de levering. Heb je bij de levering een klacht over (een deel van) de bestelling? Dan dien je naar evenredigheid een aangepast bedrag te betalen bij de levering. Het restantbedrag betaal je pas op het moment dat wij het probleem hebben opgelost. Levering door onze eigen bezorgdienst Uit veiligheidsoverwegingen vragen wij per pin te betalen. In de meeste gevallen kun je ook contant betalen bij de bezorgers. Indien dit niet het geval is, informeren wij jou tijdig hierover. Het kan zijn dat de bank een limiet hanteert voor het bedrag dat je per dag met jouw pinpas kunt betalen. Deze limiet is afhankelijk van de bank waarbij je klant bent en kan per klant verschillen. Neem hierover contact op met jouw bank. In de meeste gevallen is het mogelijk de limiet eenmalig te laten aanpassen. Bij de meeste banken kun je dit tegenwoordig ook online zelf regelen.   Levering door pakketdienst Wanneer je kleingoed (textiel etc.) bestelt dan wordt je bestelling door de pakketdienst geleverd. Pakketgoederen dienen direct online te worden afgerekend.

Waar vind ik een kortingscode en waar kan ik deze invoeren?

Als er een kortingscode geldig is bij Swiss Sense, communiceren wij dit duidelijk op de website. Je vindt de kortingscodes terug op de actiepagina en op de productpagina waar de kortingscode op geldt.

Wil jij gebruikmaken van een kortingscode? Voeg het product waar de korting op geldt toe aan jouw winkelmand. Ga vervolgens naar de winkelmand toe en meteen in het eerste scherm staat een veld waar je de kortingscode kunt invoeren.

Waar kan ik een textielcheque inleveren?

De Swiss Sense textielcheques zijn inwisselbaar bij alle Swiss Sense winkels. Geef bij de betaling aan onze verkopers aan dat je een textielcheque hebt zodat dit verrekend wordt met je bestelling. Het is niet mogelijk om de textielcheque online in te leveren.  

Hoe werkt een Swiss Sense cadeaukaart (Slaaptegoed)?

Slaaptegoed is een Swiss Sense cadeaukaart. Het Slaaptegoed is inwisselbaar bij alle Swiss Sense winkels en online in de webshop. Ook kun je hem bij het raadplegen van online advies inleveren.

Wil je jouw Slaaptegoed gebruiken in onze webshop? Vul dan de code in bij het afrekenen van jouw bestelling. Deze code kun je invoeren bij 'Slaaptegoed toevoegen' bij stap 2. Let op dat je de code niet invult bij 'Kortingscode toevoegen'.

De geldigheidsduur vind je terug op het Slaaptegoed. - Het Slaaptegoed hoeft niet in één keer besteed te worden. Het overgebleven bedrag kun je later nog een keer uitgeven.

Wij staan voor je klaar

Door eindejaarsdrukte kan jouw bestelling enkele dagen later worden bezorgd. Heb je vragen over je bestelling, of hulp nodig? neem contact met ons op via de mail of telefonisch. Voor persoonlijk advies kun je het beste direct bellen met een slaapadviseur of langskomen in één van onze winkels. Je kunt ook een afspraak maken waar en wanneer het jou uitkomt.