Klantenservice

Vanwege het COVID-19 is onze klantenservice beperkt telefonisch bereikbaar. We vragen je daarom bij voorkeur het contactformulier te gebruiken en alleen telefonisch contact op te nemen bij spoedgevallen.


Bekijk hier de extra maatregelen in verband met het coronavirus

Meest gestelde vragen

Contact opnemen

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Stuur een e-mail
Wij streven ernaar u binnen 3 werkdagen van een reactie te voorzien, met uiteraard een passende oplossing.
Stel je vraag via Facebook Messenger
Reactie binnen 24 uur
Bel 085 0687 777

Wegens beperkte bereikbaarheid graag alleen bij spoed bellen. Stuur bij voorkeur een e-mail

Ma-Vr: 8:30 t/m 20:00 uur
Za. 9:00 - 17:00 uur

Ik zoek een nieuw bed | Swiss Sense

Ik ben op zoek naar een nieuw bed of matras


Ik zoek een nieuw bed | Swiss Sense

Ik heb een bestelling geplaatst


Ik zoek een nieuw bed | Swiss Sense

Ik heb een vraag over mijn bed of matras