

Direct zelf regelen
Meestgestelde vragen
Garanties
Hoe kan ik gebruik maken van de omruilgarantie?
Wat zijn de algemene voorwaarden van Swiss Sense?
Wat zijn de garantievoorwaarden van Swiss Sense?
Wat is het Europese ODR-platform?
Wat is een CWB-keurmerk?
Klachten
Er is iets beschadigd tijdens de levering. Waar kan ik dit melden?
Er is iets mis met de ontvangen producten. Waar kan ik dit melden?
Waarom komen er afdrukken/ligplekken in mijn nieuwe matras of topper?
Mijn (elektrisch) verstelbaar bed wil niet meer omhoog of omlaag. Wat kan ik hieraan doen?
Mijn boxspring kraakt. Kan ik hier wat aan doen?
Mijn topper is een paar centimeter te klein. Klopt dit?
Mijn boxspring, matras en/of topper ruikt vreemd. Hoe kan dit?
Mijn topper of matras verschuift, wat kan ik hier aan doen?
Neem contact met ons op
Heb jij een algemene vraag of een vraag over jouw bestelling? Wij helpen je graag verder op onderstaande manieren.
Stuur ons een e-mail
Hiermee kunnen we je het beste helpen.
Stel je vraag op Facebook
Ma-Vr: 8:30 - 17.00 uur
Bel naar 085 0687 777
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 08:30 - 17:00 uur
Heb jij vragen over een product of wil jij graag advies ontvangen? Onze slaapadviseurs staan voor je klaar.
Bel naar 085 0687 500
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 09:00 - 17:00 uur | Zo: 11:00 - 17:00 uur