

Meestgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn nieuwe bed?
Wat is de status van mijn bestelling?
Hoe komt het dat mijn bestelling langer onderweg is dan gepland?
Hoe werkt de bezorging?
Hoe wordt de bezorgafspraak gemaakt?
Wordt mijn oude matras meegenomen?
Kan ik de bezorgafspraak wijzigen?
Bezorging via onze bezorgpartner GLS
We werken er samen met onze bezorgpartner GLS aan om je pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Wij werken enkel samen met externe partners die de kwaliteit en service bieden die bij Swiss Sense past.
Zodra je bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner ontvang je hierover een mail vanuit Swiss Sense. Vervolgens krijg je vanuit GLS nog een aparte e-mail met de track and trace link, zodra het bezorgmoment bij hen ingepland is.
FlexDeliveryService
Naast de gedetailleerde track en trace informatie, kun jij als ontvanger desgewenst online uit meerdere bezorgopties kiezen, bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen. Een link naar deze flexibele bezorgopties staat vermeld in de eerste track en trace mail die je van GLS ontvangt.
Heb je vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Externe Leveringen. De contactgegevens vind je in de e-mail die je van ons hebt ontvangen.
Bezorging via onze bezorgpartner Fietskoeriers.nl
We werken er samen met onze bezorgpartner Fietskoeriers.nl aan om je pakketje zo snel mogelijk en op een duurzame wijze te bezorgen. Lokale koeriers zullen op de fiets jouw pakketje zorgvuldig bij je thuis afleveren.
Zodra je bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner ontvang je hierover een mail vanuit Swiss Sense. Vervolgens krijg je vanuit Fietskoeriers.nl nog een aparte e-mail met de Track & trace link, zodra het bezorgmoment bij hen ingepland is.
Ben je niet thuis op het moment van levering? Dan wordt er geprobeerd om het pakketje bij de directe buren af te leveren. Lukt dit niet, dan proberen we het de volgende dag nog een keer! Helaas is het niet mogelijk om jouw pakketje te laten afleveren op een pick-up point.
Heb je vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Externe Leveringen. De contactgegevens vind je in de e-mail die je van ons hebt ontvangen.
We wensen je alvast heel veel plezier met je aankoop!
Wil je liever contact opnemen?
We helpen je graag via deze manieren.
Stuur ons een e-mail
Hiermee kunnen we je het beste helpen.
Stel je vraag op Facebook
Ma-Vr: 8:30 - 17.00 uur
Stel je vraag telefonisch: 085 0687 777
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 08:30 - 17:00 uur
Hulp of advies nodig bij je keuze?
Bel daarvoor: 085 0687 500
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 09:00 - 17:00 uur | Zo: 11:00 - 17:00 uur