

Meestgestelde vragen
Algemeen
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Wat is de status van mijn bestelling?
Is het mogelijk om mijn bestelling later te ontvangen?
Hoe komt het dat mijn bestelling langer onderweg is dan gepland?
Hoe wordt de bezorgafspraak gemaakt?
Kan ik de bezorgafspraak wijzigen?
Hoe werkt de bezorging?
Boxsprings & bedden
Wordt mijn bed gemonteerd?
Wat is de levertijd van mijn nieuwe bed?
Wat is het verschil tussen normale modellen en modellen die direct leverbaar zijn?
Matrassen
Hoe wordt mijn nieuwe matras bij mij bezorgd?
Hoe pak ik een vacuümverpakt matras uit?
Mijn matras is vacuümverpakt in een doos bezorgd. Hoelang kan het matras in de doos blijven zitten?
Wordt mijn oude matras meegenomen?
Bezorgpartner GLS
We werken er samen met onze bezorgpartner GLS aan om je pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Wij werken enkel samen met externe partners die de kwaliteit en service bieden die bij Swiss Sense past.
Zodra je bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner ontvang je hierover een mail vanuit Swiss Sense. Vervolgens krijg je vanuit GLS nog een aparte e-mail met de track and trace link, zodra het bezorgmoment bij hen ingepland is. Wij adviseren je deze link in de gaten te houden voor de actuele status van de levering. Mocht je vanaf dat moment vragen hebben over de levering, kun je bij de bezorgpartner terecht.
FlexDeliveryService
Naast de gedetailleerde track en trace informatie, kun jij als ontvanger desgewenst online uit meerdere bezorgopties kiezen, bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen. Een link naar deze flexibele bezorgopties staat vermeld in de eerste track en trace mail die je van GLS ontvangt.
Heb je vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Externe Leveringen. De contactgegevens vind je in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. We wensen je alvast heel veel plezier met je aankoop!
Video: Hoe pak ik een vacuümverpakt matras uit?
Neem contact met ons op
Heb jij een algemene vraag of een vraag over jouw bestelling? Wij helpen je graag verder op onderstaande manieren.
Stuur ons een e-mail
Hiermee kunnen we je het beste helpen.
Stel je vraag op Facebook
Ma-Vr: 8:30 - 17.00 uur
Bel naar 085 0687 777
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 08:30 - 17:00 uur
Heb jij vragen over een product of wil jij graag advies ontvangen? Onze slaapadviseurs staan voor je klaar.
Bel naar 085 0687 500
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 09:00 - 17:00 uur | Zo: 11:00 - 17:00 uur