Hoe kunnen we je helpen? | Bezorging | Swiss Sense Hoe kunnen we je helpen? | Bezorging | Swiss Sense

Meestgestelde vragen

We werken er samen met onze bezorgpartner GLS aan om je pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Wij werken enkel samen met externe partners die de kwaliteit en service bieden die bij Swiss Sense past.

 

Zodra je bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner ontvang je hierover een mail vanuit Swiss Sense. Vervolgens krijg je vanuit GLS nog een aparte e-mail met de track and trace link, zodra het bezorgmoment bij hen ingepland is.

 

FlexDeliveryService

Naast de gedetailleerde track en trace informatie, kun jij als ontvanger desgewenst online uit meerdere bezorgopties kiezen, bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen. Een link naar deze flexibele bezorgopties staat vermeld in de eerste track en trace mail die je van GLS ontvangt.

 

Heb je vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Externe Leveringen. De contactgegevens vindt je in de e-mail die je van ons hebt ontvangen.

 

We wensen je alvast heel veel plezier met je aankoop!


Wil je liever contact opnemen?

Dat kan natuurlijk ook. Stel je vraag via:

contactformulier

Contactformulier

Via het contactformulier kunnen we
je het beste helpen.

contactformulier

Facebook Messenger

Ma-Vr: 8:30 t/m 17.00 uur

contactformulier

Telefonisch via 085 0687 777

Ma-Vr: 8:30 t/m 20:00 uur
Za: 08:30 - 17:00

Contactgegevens Swiss Sense


Swiss Sense B.V. (Hoofdkantoor)

Jagersveld 15

5405 BW Uden

NEDERLAND



KvK-nummer: 17165620

Btw-identificatienummer: NL818745460B01

Contactgegevens Swiss Sense

Swiss Sense B.V. (Hoofdkantoor)

Jagersveld 15

5405 BW Uden

NEDERLAND



KvK-nummer: 17165620

Btw-identificatienummer: NL818745460B01