Direct zelf regelen
Meestgestelde vragen
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering jouw online bestelling te retourneren. Voor bedtextiel dat in een van onze winkels is gekocht, gelden dezelfde voorwaarden.
Je kunt jouw bestelling op de volgende manier retourneren:
Vul het retourformulier dat je bij jouw bestelling hebt ontvangen volledig in en voeg deze bij de retourzending. Wanneer je het formulier volledig invult, kunnen we jouw retourzending sneller verwerken. Ben je jouw retourformulier kwijt? Op deze pagina kun je het formulier opnieuw downloaden en printen.
Welke voorwaarden gelden er voor retourzendingen?
Welke voorwaarden gelden er voor retourzendingen?
Voor een snelle afhandeling van jouw retourzending, vragen we je om de bestelling ongebruikt, in de originele verpakking en in een stevige verzenddoos te retourneren. Zorg daarnaast dat het een volledig ingevulde retourformulier meestuurt.
Let op: Via het antwoordnummer kunnen alleen pakketten kleiner dan 60x40x40 cm met een gewicht lager dan 10kg terug worden gestuurd. Matrassen, toppers en bedden kunnen nooit zomaar worden geretourneerd. Neem hiervoor altijd contact met de klantenservice via 085 0687 777. Mocht je jouw matras toch via het antwoordnummer retour sturen, hebben wij het recht om jouw retour te weigeren of terug te sturen.
Waar kan ik mijn retourpakket inleveren?
Waar kan ik mijn retourpakket inleveren?
Je kunt de retourzendingen inleveren bij een PostNL-pakketpunt bij jou in de buurt.
Wat zijn de retourkosten?
Wat zijn de retourkosten?
Wanneer jij textiel of accessoires (pakketten kleiner dan 60x40x40 cm) hebt besteld, kun je dit geheel kosteloos retourneren. Matrassen, toppers en bedden kunnen nooit zomaar worden geretourneerd. Neem hiervoor altijd contact met de klantenservice via 085 0687 777.
Indien het product niet per gewone post retour gezonden kan worden, kunnen wij het product bij je ophalen. De kosten hiervoor bedragen €125,-.
Wat is het adres voor retourzendingen?
Wat is het adres voor retourzendingen?
Swiss Sense B.V.
TAV afdeling Retouren
Antwoordnummer 10014
5400 VB Uden
Nederland
Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld retour?
Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld retour?
Op het moment dat wij je retour hebben ontvangen, betalen we je uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
Heb je online een bestelling geplaatst en betaald via iDEAL, Creditcard of Paypal? Dan ontvang je automatisch jouw aankoopbedrag terug via betalingsverwerker Adyen.
Heb je een aankoop in een van onze winkels gedaan, de betaling voldaan bij de bezorging of een betaling per bankoverschrijving gedaan? Dan verzoeken wij je de stappen te volgen van het retourformulier. Voeg dit formulier bij jouw retourpakket en dan zullen wij je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugbetalen op de door jouw aangegeven bankgegevens.
Kan ik een hoofdkussen ook retourneren?
Kan ik een hoofdkussen ook retourneren?
Heb je het hoofdkussen wel gebruikt? Dan bieden we je binnen 2 maanden na levering de mogelijkheid aan om 50% van het aankoopbedrag in te ruilen voor een nieuw hoofdkussen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.