10% voordeel op boxsprings
bij aankoop van geselecteerde toppers
Dag
Uur
Min
Sec
Maatregelen bezorging | Swiss Sense Maatregelen bezorging | Swiss Sense
Matras bezorging | Swiss Sense Matras bezorging | Swiss Sense

Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog bezorgd?

Alle gemaakte bezorgafspraken gaan door. Voor de veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers, nemen we bij de bezorging wel een aantal extra maatregelen, waarvoor we je medewerking vragen. Welke maatregelen dat zijn, lees je bij ''Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?''

Oude matras retour? | Swiss Sense Oude matras retour? | Swiss Sense

Ik heb bij de aankoop van mijn bed of matras aangegeven van de oude matrassen retourservice gebruik te maken. Welke voorbereidingen moet ik treffen?

Wanneer je voor 1 oktober 2020 een bed of matras hebt besteld en hebt aangegeven van deze service gebruik te willen maken, dan vragen we je om je oude matras zelf in te pakken. Gebruik hiervoor de speciale matraszak die in onze winkels beschikbaar is. Heb je geen matraszak? Dan kunnen onze bezorgers je daarin voorzien. Let op: vanwege extra hygi├źnemaatregelen is het bij bestellingen die na 1 oktober 2020 zijn geplaatst, helaas niet mogelijk om van deze service gebruik te maken.

Maatregelen bezorging | Swiss Sense Maatregelen bezorging | Swiss Sense

Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?

De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers staan voorop. Daarom nemen we bij de bezorging van bestellingen een aantal extra maatregelen waarvoor we jouw medewerking vragen:


  • Onze bezorgers blijven bij gezondheidsklachten thuis.
  • Heb jij (of hebben jouw huisgenoten) zelf gezondheidsklachten zoals hoesten, verkoudheid en/of koorts, of zit je in quarantaine op het moment van je bezorgafspraak? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via een van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. We zullen dan een nieuwe bezorgafspraak met je inplannen.
  • Zorg er allereerst voor dat jouw slaapkamer voor de bezorgafspraak leeg en schoon is en dat de doorgang naar je slaapkamer helemaal vrij is. Denk hierbij aan de doorgang buiten, de gang of hal, het trappengat en de overloop en zet waar mogelijk alle deuren open. Zorg daarnaast dat je slaapkamer voldoende is geventileerd.
  • Onze bezorgers bellen je ongeveer een half uur voor de bezorgafspraak. Zijn er bijzonderheden waarmee zij rekening dienen te houden of heb je gezondheidsklachten? Geef dit dan direct aan hen door.
  • Onze bezorgers bezorgen jouw bestelling contactloos. Indien gewenst dragen zij een mondkapje en houden zij voldoende afstand. Dit kun je bij het maken van de bezorgafspraak of tijdens het bezoek aangeven. We vragen je om tijdens de montage, indien mogelijk, in een andere ruimte te wachten.
  • Zodra onze bezorgers klaar zijn, vragen zij je om een handtekening te zetten. We verzoeken je om hiervoor een eigen pen te gebruiken.
  • We vragen je om vooraf te betalen of te betalen met PIN, wanneer mogelijk. Mocht dat niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling.
  • Neem contact met ons op

    Heb jij een algemene vraag of een vraag over jouw bestelling? Wij helpen je graag verder op onderstaande manieren.


    contactformulier

    Stuur ons een e-mail

    Hiermee kunnen we je het beste helpen.

    contactformulier

    Stel je vraag op Facebook

    Ma-Vr: 8:30 - 17.00 uur

    contactformulier

    Bel naar 085 0687 777

    Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
    Za: 08:30 - 17:00 uur


    Heb jij vragen over een product of wil jij graag advies ontvangen? Onze slaapadviseurs staan voor je klaar.


    contactformulier

    Bel naar 085 0687 500

    Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
    Za: 09:00 - 17:00 uur | Zo: 11:00 - 17:00 uur