



Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog bezorgd?
Alle gemaakte bezorgafspraken gaan door. Voor de veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers, nemen we bij de bezorging wel een aantal extra maatregelen, waarvoor we je medewerking vragen. Welke maatregelen dat zijn, lees je bij ''Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?''


Ik heb bij de aankoop van mijn bed of matras aangegeven van de oude matrassen retourservice gebruik te maken. Welke voorbereidingen moet ik treffen?
Wanneer je voor 1 oktober 2020 een bed of matras hebt besteld en hebt aangegeven van deze service gebruik te willen maken, dan vragen we je om je oude matras zelf in te pakken. Gebruik hiervoor de speciale matraszak die in onze winkels beschikbaar is. Heb je geen matraszak? Dan kunnen onze bezorgers je daarin voorzien. Let op: vanwege extra hygiënemaatregelen is het bij bestellingen die na 1 oktober 2020 zijn geplaatst, helaas niet mogelijk om van deze service gebruik te maken.


Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?
De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers staan voorop. Daarom nemen we bij de bezorging van bestellingen een aantal extra maatregelen waarvoor we jouw medewerking vragen:
Wil je liever contact opnemen?
We helpen je graag via deze manieren.
Stuur ons een e-mail
Hiermee kunnen we je het beste helpen.
Stel je vraag op Facebook
Ma-Vr: 8:30 - 17.00 uur
Stel je vraag telefonisch: 085 0687 777
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 08:30 - 17:00 uur
Hulp of advies nodig bij je keuze?
Bel daarvoor: 085 0687 500
Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 09:00 - 17:00 uur | Zo: 11:00 - 17:00 uur