Maatregelen Service of Reparatie | Swiss Sense Maatregelen Service of Reparatie | Swiss Sense
Service of reparatie | Swiss Sense Service of reparatie | Swiss Sense

Gaat de service-afspraak voor mijn bed en/of matras nog door?

Wanneer je een probleem hebt met jouw bed, komen onze monteurs zo snel mogelijk bij je langs om het probleem te verhelpen. Door de huidige situatie kan dit momenteel wat langer duren dan je van ons gewend bent.


Heb je al een service-afspraak gepland? Dan gaat deze gewoon door, tenzij we je daar persoonlijk over informeren.


Neem contact met ons op

Heb jij een algemene vraag of een vraag over jouw bestelling? Wij helpen je graag verder op onderstaande manieren.


contactformulier

Stuur ons een e-mail

Hiermee kunnen we je het beste helpen.

contactformulier

Stel je vraag op Facebook

Ma-Vr: 8:30 - 17.00 uur

contactformulier

Bel naar 085 0687 777

Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 08:30 - 17:00 uur


Heb jij vragen over een product of wil jij graag advies ontvangen? Onze slaapadviseurs staan voor je klaar.


contactformulier

Bel naar 085 0687 500

Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur
Za: 09:00 - 17:00 uur | Zo: 11:00 - 17:00 uur