Laatste dagen
tot €300,- éxtra voordeel
Dag
Uur
Min
Sec
Maatregelen Service of Reparatie | Swiss Sense Maatregelen Service of Reparatie | Swiss Sense
Service of reparatie | Swiss Sense Service of reparatie | Swiss Sense

Gaat de service-afspraak voor mijn bed en/of matras nog door?

Wanneer je een probleem hebt met jouw bed, komen onze monteurs zo snel mogelijk bij je langs om het probleem te verhelpen. Door de huidige situatie kan dit momenteel wat langer duren dan je van ons gewend bent.


Heb je al een service-afspraak gepland? Dan gaat deze gewoon door, tenzij we je daar persoonlijk over informeren. Voor eerder uitgestelde afspraken nemen we zo snel mogelijk contact op om de situatie te bespreken en een nieuwe afspraak in te plannen. Je hoeft hier niets voor te doen.


Tijdens de service-bezoeken nemen we extra maatregelen voor de gezondheid en veiligheid van jou en onze collega’s. Daarom voeren we het bezoek momenteel contactloos uit. Dat betekent onder meer dat we geen handen schudden en je vragen om op 1,5 meter afstand te blijven van onze monteurs.

Wil je liever contact opnemen?

We helpen je graag via deze manieren.

contactformulier

Stuur ons een e-mail

Hiermee kunnen we je het beste helpen.

contactformulier

Stel je vraag op Facebook

Ma-Vr: 8:30 t/m 17.00 uur

contactformulier

Stel je vraag telefonisch: 085 0687 777

Ma-Vr: 8:30 - 20:00 uur | Za: 08:30 - 17:00 uur