Bezorgafspraak

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen in ons centrale magazijn, nemen wij contact op voor het maken van een leverafspraak. Nadat wij een afspraak met je hebben gemaakt, gaan we ervan uit dat we jou thuis aantreffen om de goederen in ontvangst te nemen.

 

Mocht om wat voor reden dan ook de verwachte levertijd zoals die van te voren is gecommuniceerd via onze website of in de winkel, wijzigen, dan nemen wij tijdig contact met je op om je hierover te informeren. 

 

Tijdstip van bezorgen

Uiterlijk op de werkdag voor de gemaakte leverafspraak ontvang je van ons een tijdsindicatie van de levering per e-mail en/of per sms. Indien wij niet beschikken over jouw e-mailadres en mobiele telefoonnummer, kun je contact opnemen met de afdeling Planning voor het opvragen van een tijdsindicatie. De afdeling Planning is op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 20.00 uur op telefoonnummer 085 0687 777.

 

Verhindering

Wanneer je toch verhinderd blijkt te zijn voor de gemaakte leverafspraak, dien je dit ten laatste twee werkdagen voordat de afspraak plaatsvindt te melden aan de afdeling Planning. Daarna is het helaas niet meer mogelijk de afspraak kosteloos te wijzigen of te annuleren.

 

Bij niet tijdige annulering van de afspraak zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor €75,00 kosten in rekening te brengen.

 

Levering

Onze bezorgdienst begint ’s morgens om 7.00 uur met het leveren van producten bij de eerste klant van die dag. In beginsel levert onze bezorgdienst niet ’s avonds en niet op weekenddagen, tenzij dit tijdens de aankoop anders is aangegeven.

 

Nadat wij een afspraak met je hebben gemaakt, gaan we ervan uit je thuis te treffen om de goederen in ontvangst te kunnen nemen. Is dit niet het geval, dan ontvangje een kaartje in je brievenbus dat de levering niet heeft kunnen plaatsvinden en dien je contact met ons op te nemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Bij het niet thuis treffen op de dag van aflevering, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor €75,00 kosten in rekening te brengen.

 

Zodra onze professionele en ervaren bezorgers met jouw boxspring zijn gearriveerd, duurt het monteren hiervan ongeveer één uur. Al onze producten zijn zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Onze bezorgers pakken alles zorgvuldig uit op de plaats waar de bestelling geplaatst en/of gemonteerd moet worden. Het verpakkingsmateriaal nemen zij voor je mee retour. Oude matrassen of bedden worden niet mee retour genomen.  

 

Bezorgkosten

Bestellingen in Nederland en in de grensstreken met België en Duitsland leveren én monteren onze bezorgers geheel gratis. Voor de Waddeneilanden en verder weg gelegen gebieden in Duitsland hanteren we extra kosten. Voor bestellingen onder de € 35,- die met de pakketdienst worden geleverd is dat € 4,95.
(Op de Waddeneilanden vindt géén montage plaats, met uitzondering van Texel).

Heb je nog vragen of wil je meer informatie over de bezorging? Neem dan contact op met de afdeling Klantenservice. De afdeling Klantenservice is op maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar op 085 0687 777. Het is ook mogelijk om contact op te nemen via email: info@swisssense.nl.