Slapen zonder zorgen: 90 nachten proefslapen
Meestgestelde vragen
Wat houdt 90 nachten proefslapen in?
Wat houdt 90 nachten proefslapen in?
Wat zijn de voorwaarden van 90 nachten proefslapen?
Wat zijn de voorwaarden van 90 nachten proefslapen?
1. De 90 nachten proefslapen geldt alleen voor boxsprings en matrassen die bij ons zijn gekocht op basis van persoonlijk slaapadvies van één van onze (online) slaapadviseurs of direct besteld zijn vanuit het advies van de online matraswijzer.
2. De omruilgarantie enkel van toepassing op klachten met betrekking tot het comfort en de ondersteuning van jouw boxspring of matras.
3. Tot maximaal 90 dagen vanaf de datum van de factuur kun je aanspraak maken op onze omruilgarantie.
4. Je dient jouw boxspring of matras minimaal 30 dagen uitgeprobeerd te hebben.
5. De omruilgarantie geldt niet op: - Showroommodellen- Outletmodellen- Online aankopen, tenzij je een persoonlijk advies hebt ontvangen van één van onze (online) slaapadviseurs- Topmatrassen- Klachten met betrekking tot de kleur- en/of maatvoering (lengte, breedte en hoogte) van jouw boxspring of matras- Artikelen die beschadigd, bevuild en/of stuk zijn- Orders met de vermelding 'geen omruilgarantie' op de bon.
6. Je maakt eenmalig aanspraak op onze 90 nachten proefslapen.
7. We gaan samen met jou op zoek naar een geschikte vervanging van jouw matras(kern) om het ligcomfort te verbeteren. Biedt dit geen oplossing, dan kunnen we overgaan tot het omruilen van de boxspring, indien jouw type boxspring in een andere uitvoering beschikbaar is. De omruilgarantie is enkel van toepassing op een omruiling binnen het assortiment van Swiss Sense. Er wordt geen geld teruggegeven.
8. Wanneer je aanspraak maakt op de omruilgarantie, brengen wij €60,- servicekosten in rekening voor onder andere de uit te voeren administratieve handelingen en het transport.
9. Indien het nieuwe artikel een hogere waarde heeft, dien je het prijsverschil te betalen.
10. Als een artikel met een bepaalde actie of korting gekocht is, heb je geen recht op korting op het nieuwe artikel. Dit is wel mogelijk wanneer met terugwerkende kracht de korting van het om te ruilen artikel weer wordt verrekend. Dit om korting op korting te voorkomen.
11. De omruilgarantie is niet overdraagbaar op derden en geldt wanneer je de boxspring of het matras in een Swiss Sense winkel of in de Swiss Sense webshop hebt gekocht.
Wanneer gaan mijn 90 nachten proefslapen in?
Wanneer gaan mijn 90 nachten proefslapen in?
Wat kost het om mijn boxspring of matras om te ruilen?
Wat kost het om mijn boxspring of matras om te ruilen?
Geldt het proefslapen voor alle boxsprings en matrassen?
Geldt het proefslapen voor alle boxsprings en matrassen?
Omdat wij geloven dat goed slapen begint met een goed advies, geldt deze service alleen voor boxsprings en matrassen die bij ons zijn gekocht op basis van persoonlijk slaapadvies van één van onze (online) slaapadviseurs of direct besteld zijn vanuit het advies van de online matraswijzer. Deze service geldt niet voor de Online-Only Boxsprings en Online-Only Dream Bedframes, showroom- of outletmodellen, topmatrassen, klachten met betrekking tot kleur- of maatvoering, beschadigde of bevuilde producten, orders met de vermelding ‘geen omruilgarantie’ op de verkoopbon en producten die zonder persoonlijk advies online aangekocht zijn.
Mag ik tijdens de 90 nachten gewoon op mijn boxspring of matras slapen?
Mag ik tijdens de 90 nachten gewoon op mijn boxspring of matras slapen?
Hoe kan ik mijn matras laten omruilen?
Hoe kan ik mijn matras laten omruilen?
Wij staan voor je klaar
Door eindejaarsdrukte kan jouw bestelling enkele dagen later worden bezorgd. Heb je vragen over je bestelling, of hulp nodig? neem contact met ons op via de mail of telefonisch. Voor persoonlijk advies kun je het beste direct bellen met een slaapadviseur of langskomen in één van onze winkels. Je kunt ook een afspraak maken waar en wanneer het jou uitkomt.
Contact via e-mail
Vragen over je bestelling, stuur ons eenvoudig een e-mail via ons contactformulier.
Telefonisch contact met onze klantenservice
Bel naar: 085 0687 777 (ma t/m vrij: 08:30 - 17:30 uur | za: 09:30 - 13:30 uur).
Hulp nodig bij je keuze?
Bel voor persoonlijk productadvies naar: 085 0687 500 (ma t/m vrij: 09:00 - 20:00 uur | za: 09:00 - 18:00 uur | zo: 11:00 - 18:00).
